Ενημερώνουμε τους μαθητές/τριες (και οι κηδεμόνες τους) που δεν έχουν πραγματοποιήσει την απαραίτητη ηλεκτρονική εγγραφή/ή μετεγγραφή στο σχολείο μας, ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes(https://e-eggrafes.minedu.gov.gr) θα είναι ξανά σε λειτουργία στην B’ Φάση εγγραφών στα ήδη υπάρχοντα τμήματα ΕΠΑΛ στις αρχές του προσεχούς Σεπτεμβρίου.
Η A΄ φάση υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής για το σχολικό έτος 2023-2024 ολοκληρώθηκε. Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση και τη συνεργασία.
Επισημαίνεται ότι:
- Δεν υπάρχει δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων.
- Για τις αιτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί:
- δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης ή διαγραφής τους.
- είναι δυνατή η προβολή, η αποθήκευση ή/ και η εκτύπωσή τους μέσω της επιλογής «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά μετά την είσοδο μέσω TaxisNet).
- Τα αποτελέσματα κατανομής των μαθητών/τριών μέσω της επιλογής «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά μετά την είσοδο μέσω TaxisNet) θα είναι ορατά:
- Για τα ΕΠΑ.Λ. από τη Δευτέρα 10-07-2023 και ώρα 08.00 π.μ.. Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους, εφόσον είναι ανήλικοι/ες, οφείλουν να οριστικοποιήσουν την εγγραφή τους επικοινωνώντας με τη σχολική μονάδα που έχουν κατανεμηθεί, από τη Δευτέρα 10-07-2023 έως και την Παρασκευή 21-07-2023.
- Για τα Πρότυπα ΕΠΑ.Λ. από τη Δευτέρα 10-07-2023 και ώρα 08.00 π.μ.. Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες τους, εφόσον είναι ανήλικοι/ες, οφείλουν να οριστικοποιήσουν την εγγραφή τους επικοινωνώντας με τη σχολική μονάδα που έχουν κατανεμηθεί, από τη Δευτέρα 10-07-2023 έως και την Παρασκευή 14-07-2023.
- Για τα ΓΕ.Λ. από την Παρασκευή 14-07-2023 και ώρα 09.00 π.μ..
- Η ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών, όπου αυτή απαιτείται, ξεκινά στις ως άνω αναφερόμενες ημερομηνίες.
- Για να πληροφορηθείτε την ημέρα εφημερίας του σχολείου που σας ενδιαφέρει ανάλογα με τη ΔΔΕ που ανήκει, πατήστε εδώ.
Α’ φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής για το σχολικό έτος 2023-2024 από την Τετάρτη 28-06-2023 και ώρα 07:00 έως και την Παρασκευή 07-07-2023 και ώρα 23:59.
- Κατά το χρονικό αυτό διάστημα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η τροποποίηση ή/και η διαγραφή τους, καθώς επίσης και η αποθήκευση ή/και εκτύπωσή τους.
- Η ομάδα υποστήριξης (helpdesk) είναι στη διάθεσή σας:
- Τηλεφωνικά: από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08.00-16.00.
- Μέσω email: η αποστολή είναι δυνατή όλο το 24ωρο όλες τις ημέρες, ενώ οι απαντήσεις δίδονται συνήθως από Δευτέρα έως και Παρασκευή.
- Τα αποτελέσματα της κατανομής, όπως και της ανανέωσης εγγραφής, θα είναι ορατά σε όλους τους χρήστες σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν προσεχώς στην παρούσα σελίδα.